Friday, September 7, 2007

SALAM MERDEKA!!!!!!!!!!!

Pada pertemuan kali ini saya ingin mengucapkan "Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-50" semoga Malaysia akan terus maju,cemerlang, gemilang dan terbilang di mata dunia. "Malaysia Boleh" itulah kata-kata hikmat yang sering dilaungkan oleh rakyat Malaysia yang juga menjadi kata semangat untuk saya lebih berjaya sama ada di dunia atau pun di akhirat. Begitu juga dengan subjek yang dipelajari iaitu "Urbanisasi dan Pembangunan Bandar", saya akan berusaha bersungguh-sungguh supaya mendapat keputusan yang cemerlang pada semester kali ini, jika Malaysia gembira dengan sambutan ulangtahun kemerdekaan yang ke-50 , bagi saya pula mendapat keputusan yang cemerlang adalah kegembiraan yang patut dikongsi sempena sambutan tersebut. Doa daripada semua diharap mengiringi saya untuk berjaya. MERDEKA!!!

No comments: